Замість вибачитися за поведінку працівниці – адміністрація ресторану повторно нагрубіянила клієнтці

Замість вибачитися за поведінку працівниці – адміністрація ресторану повторно нагрубіянила клієнтці

Тернополянці двічі нахамили працівники мережі "Автопорт" в Тернополі.

Приємний вечір з друзями тернополянці зіпсували працівники ресторану. В закладі "Автопорт" Марії грубо відповіли на зауваження щодо засилля російських пісень, а згодом адміністратор Віталій К. замість вибачень у повідомленні звинуватив саму жінку в конфлікті, який виник.

Про своє невдоволення ставленням до клієнтів Марія написала в мережі Фейсбук. Тернополянка визнала, що до цього випадку вважала "Автопорт" хорошим закладом із смачною кухнею. Але того вечора вона з друзями була шокована від хамської відповіді "ватної", як її називає Марія, співачки закладу. Ще більше відвідувачку закладу розчарувало повідомлення адміністратора ресторану Віталія К., який наче написав, щоб залагодити конфлікт, а сам в грубій формі зробив винною в конфлікті з музикантами саму Марію.

Наразі пост тернополянки в соцмережі має вже більше 100 поширень і кількадесят коментарів, в яких дописувачі переважно підтримують позицію Марії.

UPD: Правду кажучи, очікувала хоча б формального вибачення від адміністрації Автопорту. Даремно.☹️ Додаю до цього...

Gepostet von Марія Крижанівська am Samstag, 13. Juli 2019

 












Загрузка...