Як почати продавати товари в інтернеті: обираємо нішу

gazpostach

Як почати продавати товари в інтернеті: обираємо нішу

«Твого бізнесу не існує, якщо його немає в інтернеті» — так вважають сучасні підприємці, націлені на збільшення своїх продажів. Інтернет-торгівля сьогодні дійсно займає велике місце в усьому світі. І якщо ви вирішили почати свій бізнес саме з продажів в інтернеті, з соціальних мереж, аукціонів або майданчиків-маркетплейсів на кшталт Shafa.ua і подібних, необхідно визначитися, в першу чергу, з товарної нішею. Отже, як вибрати дійсно конкурентоспроможну нішу?

Правило № 1: обирайте ту область торгівлі, яка вам подобається

Якщо вам подобається продавати одяг, то навряд чи ви досягнете успіху в торгівлі будматеріалами, чи не так? Багато хто здійснює цю помилку, вибираючи той товар, який вважається популярним і продаваним на даний момент. Але якщо ви не розбираєтеся в товарі, то навряд чи ваші продажі будуть високими. Необхідно мати досвід у виборі товарів і вміння відрізнити якісний продукт від неякісного, тому в товарі потрібно розбиратися.

До того ж, якщо вам самим подобаються ті товари, які ви будете продавати, це додасть впевненості і захопленості. Ви зможете запропонувати вашим покупцям тільки найкраще, і грамотно складете опис для продукції, зможете відповісти на всі питання клієнта. Захопленість дозволить вам виділитися з натовпу конкурентів, а впевненість буде рухати вас вперед навіть в період застою. Чого точно не буде, якщо ви виберете те, в чому не зацікавлені.

Правило № 2: обирайте товар, який важко знайти

Щоб бути досить конкурентоспроможними в тій чи іншій галузі торгівлі, найкраще зупинити свій вибір на товарі, який важко знайти або дістати. Зовсім не обов'язково торгувати тільки дефіцитними товарами — на рідкісну продукцію, як правило, невисокий попит, і ваші продажі будуть теж рідкісними і одиничними. Але ви можете включити дефіцитні товари в асортимент поряд зі звичайними і ходовими.

Ще один варіант: набратися досвіду за кордоном або поспілкуватися з закордонними друзями, знайомими або колегами. Це дозволить зрозуміти, які товари є в інших країнах, чого немає у нас. Іноді це дуже корисні і зручні дрібниці для побуту, іноді — рідкісні предмети декору, в інших випадках — незвичайний одяг і аксесуари, товари hand made і навіть цікаві нестандартні послуги.

Правило № 3: обирайте товар, який принесе хороший прибуток

Звичайно ж, замовити китайську продукцію і поставити на неї 300% націнки буде найпростішим варіантом. Але справа в тому, що товарами з Азії сьогодні торгують всі кому не лінь. І багато покупців прекрасно знають якщо не собівартість такої продукції, то, принаймні, де можна купити її дешевше. Тому китайська продукція має дуже велику конкуренцію, яку багато продавців перебивають тільки заниженими цінами, і високого прибутку вона не принесе.

Інша справа — товари, які вже спочатку мають не найнижчу вартість, і на які теж можна поставити достатню націнку. Це можуть бути брендові речі або ексклюзивний одяг від дизайнерів, знову ж таки, товари hand made, навіть місцевих майстрів, іменні вироби, оригінальні предмети декору в єдиному екземплярі та інше. Вклавшись в такий товар, можна буде поставити націнку і в 50%, і вже отримати хороший прибуток.

Правило № 4: вивчіть попит на товар

Незалежно від того, як ви збираєтеся торгувати в інтернеті, через маркетплейси на кшталт Shafa.ua і подібні, за допомогою соціальних мереж або через свій інтернет-магазин, варто вивчити попит на товар. Це можна зробити за допомогою сервісів пошукових систем, наприклад, Яндекс Wordstat або Google Trends. Перший сервіс покаже вам, скільки запитів за ключовим словом, що описує ваш товар, було зроблено за місяць. Тренди Google працюють приблизно так само, але тут можна вибрати інші часові відрізки.

Ще один варіант — проаналізувати ваших конкурентів, це можна зробити самостійно. Цей прийом буде добре працювати, якщо ви збираєтеся відкрити власний інтернет-магазин. Дізнайтеся, які аналогічні товари реалізують інші компанії і як вони продають їх. Також потрібно вивчити відгуки на подібну продукцію: чим більше позитивних, тим краще. Значить, товари популярні, і на них є попит. І навіть негативними відгуками можна скористатися і запропонувати товари кращої якості.

Правило № 5: оберіть нішу, де у вас є зв'язки

Якщо ви зовсім не уявляєте, які товари вибрати для продажу, подумайте про своїх родичів, друзів і знайомих. Цілком ймовірно, що серед них знайдуться ті, які вже давно і досить успішно займаються торгівлею в якійсь певній сфері. Попросіть у них допомоги, запропонуйте стати партнером або розповсюджувачем продукції. Не бійтеся задавати питання про те, як вони починали свій бізнес, які промахи і помилки допускали, а які рішення і ідеї були успішними.




















Отримуйте найсвіжіші новини у соцмережах:

Facebook

Twitter

Ознайомлений(а)