Тернополянка поскаржилася Яценюку на магазин "Молоко"

gazpostach

Тернополянка поскаржилася Яценюку на магазин "Молоко"

middle_ef6c49fca629ecf4ce8dc206ae7f11dcЯк повідомили "Укрінформу" в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2015 року з питань захисту прав споживачів на урядову "гарячу лінію" надійшло понад 2300 звернень. У порівнянні з минулим роком спостерігається збільшення кількості скарг на реалізацію неякісних хлібобулочних, м’ясних виробів, рибних продуктів та алкогольних напоїв.

Так, заявник з смт. Якимівка Запорізької області звернувся з проханням перевірити роботу продуктового кіоску, що знаходиться на 24 кілометрі автомобільної траси "Харків-Сімферополь", в якому здійснюється продаж неякісної копченої риби. Якимівська райдержадміністрація за результатами розгляду звернення направила відповідні запити до Азовського міжрайонного управління держсанепідслужби та Радивонівського сільського голови щодо створення комісії по перевірці якості риби у даному кіоску.

Поскаржився на продаж неякісних варено-морожених креветок у місцевому супермаркеті "АТБ" житель м. Миколаїв. Звернення було опрацьовано Інспекцією з питань захисту прав споживачів у Миколаївській області та направлено запит до керівника вказаного супермаркету щодо надання пояснень відносно реалізації неякісного товару. За інформацією керівника, зазначений продукт був направлений в акредитовану лабораторію для проведення лабораторних досліджень.

Заявник із с. Пукеничі Стрийського району Львівської області висловив обурення щодо реалізації неякісної пшениці приватним підприємцем, який здійснює свою діяльність на території села. Після перевірки пшениці Державною інспекцією сільського господарства підприємцю довелося повернути кошти заявнику.

За результатами звернення на урядову "гарячу лінію" також повернуто гроші заявниці з м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, яка просила здійснити перевірку супермаркету "Сільпо", оскільки придбала в ньому рибу, що виявилася зіпсованою. Інспекція з питань захисту прав споживачів у Дніпропетровській області вжила для цього відповідних заходів.

У м. Тернопіль в магазині "Молоко" реалізуються молочні, кондитерські та ковбасні вироби, термін придатності яких вичерпано – таке повідомлення небайдужої громадянки надійшло на урядову "гарячу лінію". Інспекція з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області оперативно відреагувала на вищевказане повідомлення та здійснила позапланову перевірку даного магазину. За фактом перевірки виявлено товари без необхідної доступної та достовірної інформації для споживача, а також товари, строк придатності яких минув, про що складено акт перевірки. За порушення вимог законодавства про захист прав споживачів фізичну особу - підприємця притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративно-господарське стягнення.

За період з 3 по 9 квітня 2015 року на урядову "гарячу лінію" надійшло 68 017 дзвінків, а також 391 громадянин звернувся через Інтернет.

Урядова "гаряча лінія" працює цілодобово за номером: 0-800-507-309.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової "гарячої лінії": +38 (044) 284-19-15. Киянам надається прямий міський телефон "гарячої лінії" за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру за адресою: www.ukc.gov.ua




















Отримуйте найсвіжіші новини у соцмережах:

Facebook

Twitter

Ознайомлений(а)