Корпорація «Опілля» – партнер проекту «Екологічний путівник» за участю зірок світового спорту

Корпорація «Опілля» – партнер проекту «Екологічний путівник» за участю зірок світового спорту

Одним із партнерів проекту є відома торгова марка в нашому регіоні –  ТМ «Тернопільський Квас» від Корпорації  «Опілля».

Міжнародна спортивна еліта, представники влади, засобів масової інформації та підприємці разом з учнями тернопільської соціально-спортивної школи Фонду Реал Мадрид, розпочинають у місті новий проект – «Екологічний путівник». Його мета – зростання рівня екологічної свідомості та популяризація здорового способу життя серед дітей і молоді.

Головні напрями проекту – «Екологія душі», «Екологія харчування», «Екологія навколишнього середовища», «Екологія відносин», «Екологія власного тіла». У цих напрямках планують провести ряд заходів, спільно зі спеціалістами розробляють план вирішення екологічних проблем та способи їх уникнення у майбутньому.

До прикладу, у напрямку «Екологія навколишнього середовища», разом з екологами проведуть моніторинг найбільш забруднених сміттям територій. Разом із зірками спорту, іноземними журналістами, місцевою владою та місцевими жителями діти прибиратимуть засмічену місцевість.

Одним із партнерів проекту є відома торгова марка в нашому регіоні –  ТМ «Тернопільський Квас» від Корпорації  «Опілля».

- Цей бренд виявив велику зацікавленість у проекті «Екологічний путівник» і готовий брати участь. На даний час він надає матеріальну допомогу нашому іншому проекту «Епіцентри футболу» та забезпечує всі наші заходи смачним квасом живого бродіння, за що ми щиро вдячні», - каже організатор проекту, президент ГО «Епіцентр дітям» Ярослав Несторович.

Як ми вже раніше повідомляли, у Тернополі працює перша в Україні соціально-спортивна школа Фонду Реал Мадрид, учні якої і будуть залучені до проекту «Екологічний путівник».

Галина Кіт











Загрузка...