• Останні
  • У тренді

Тернополянка Світлана Кушнір – “голос” ПриватБанку (Фото)

15.05.2017
На Тернопільщині прибиральниця обікрала роботодавця

На Тернопільщині прибиральниця обікрала роботодавця

18.09.2025
У Тернополі чоловік влaштувaв конфлікт зі стрільбою: поліція склaлa aдмінпротоколи

У Тернополі чоловік влaштувaв конфлікт зі стрільбою: поліція склaлa aдмінпротоколи

18.09.2025
ДТП у Козівській громаді: двоє пасажирів отримали травми

ДТП у Козівській громаді: двоє пасажирів отримали травми

18.09.2025
Освіта майбутнього

Освіта майбутнього: цифрові технології у школах і університетах

18.09.2025
15 років за держзраду

За корупцію до відповідaльності притягнуто зaступницю директорa нaвчaльного зaклaд в Кременці

18.09.2025
запечених баклажанів з помідорами

Баклажани в духовці з помідорами, сиром і грибами

18.09.2025
отримала почесну Подяку

Байковецька громада отримала Подяку за підтримку Збройних Сил

18.09.2025
висадили 14 кущів хризантем

У Гримайлівській громаді висадили хризантеми біля Алеї Слави

18.09.2025
Смертельна пожежа

Пожежа в селі Лапшин на Тернопільщині забрала життя людини

18.09.2025
смерть та загибель трьох захисників

Тернопільщина втратила трьох захисників

18.09.2025
Тернопіль для ЗСУ: 35-й окремий стрілецький бaтaльйон отримaв техніку від містa

Тернопіль для ЗСУ: 35-й окремий стрілецький бaтaльйон отримaв техніку від містa

18.09.2025
Віталій Мельников

Як Тернопільська митниця оформляє вантажі, доставлені за принципом мультимодального перевезення

18.09.2025
Четвер, 18 Вересня, 2025
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Співпраця
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф
Немає результату
Переглянути всі результати
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Немає результату
Переглянути всі результати

Тернополянка Світлана Кушнір – “голос” ПриватБанку (Фото)

Опубліковано Спокійна Надія
15.05.2017

Клієнти ніколи не бачать їх облич, хоч іноді надзвичайно потребують їхньої допомоги. Працівники, що однаково здатні як допомогти та ощасливити, так і отримати порцію роздратування від клієнта, коли питання нагальне та не просте у вирішенні.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ТАКОЖ

На Тернопільщині прибиральниця обікрала роботодавця

На Тернопільщині прибиральниця обікрала роботодавця

18.09.2025
У Тернополі чоловік влaштувaв конфлікт зі стрільбою: поліція склaлa aдмінпротоколи

У Тернополі чоловік влaштувaв конфлікт зі стрільбою: поліція склaлa aдмінпротоколи

18.09.2025

Клієнти звертаються до них з проблемами, запитаннями, пропозиціями та ніколи не взнають їх на вулиці. Йдеться про операторів контакт-центру ПриватБанку, адже, мабуть, немає жодного клієнта фінансової установи, що бодай раз не звертався б на лінію підтримки 3700.

Розмовляти телефоном – звичайна справа, здавалося б, нічого складного. Але оператори контакт-центру мають інший погляд. Всі ми часто стикаємось з дзвінками від компаній з певними пропозиціями. Часто це цікаво, деколи невчасно, деколи відверто дратує. Та є окрема категорія операторів – ті, що приймають вхідні дзвінки та ввічливо і стримано намагаються догодити людині. Про підхід до такої не простої роботи нам розповіла оператор call-центру ПриватБанку Світлана Кушнір. Світлана працює у контакт-центрі з дня відкриття його у Тернополі, та за час роботи допомогла незліченній кількості клієнтів.

Світлано, розкажіть як Вам прийшла ідея працювати в такому, досить не типовому для Тернополя, напрямку?

Вдійсності, як лише дізналась, що у Тернополі відкривається контакт-центр, відразу вирішила спробувати. Тому можна сказати, що я тут з першого дня. Хоча за освітою я юрист, мені дуже хотілося змінити щось у своєму житті кардинально. Змінити місце роботи, оточення, знайти нових друзів, а саме головне отримати роботу, яка б мені приносила задоволення, а також хороший дохід. І я це все знайшла у call-центрі Приватбанку.

Які вимоги висуваються до шукача роботи на цій посаді та у цій компанії?

Вимоги досить звичні. Відповідальність, наполегливість, комунікабельність, обов’язкове володіння українською та російською мовою. Та головне це бажання вчитися та розвиватися.

А чи є якісь особливості у навчання?

Звичайно. Кожен новачок в перші два тижні повинен пройти вебінари з професійними тренерами щодо вивчення продуктів банку та функціонування програмних комплексів. Усі отримують практичні завдання з використанням сервісів та мобільних додатків. Приймають тестові навчальні дзвінки.

З яким навантаженням стикається працівник контакт-центру?

Це залежить від тривалості та виду зміни, адже робота оператора може припасти на різний період. В середньому близько 100-120 дзвінків за робочу зміну.

А як багато нецільових дзвінків?

Людина, котра нам телефонує, перш за все наш клієнт і ми до будь-якого звернення ставимося з повагою. Кожне питання клієнта повинно бути вирішено. Інша річ, що часто бувають питання, які клієнту легко вирішити самостійно і вони з цим справляються ще до підключення оператора.

З якими питаннями абоненти найчастіше звертаються в контакт-центр?

Дуже тяжко виділити якусь конкретну тематику звернення, що найбільш популярна. Ближче до 25-го числа кожного місяця ми отримуємо більше звернень щодо суми обов’язково платежу по карті “Універсальна”, а на початку місяця – щодо списання відсотків за користування кредитними коштами. Загалом питання дуже різноманітні: баланс по карті, платежі в Приват24, перевірка успішності платежів в ТСО, блокування карт, встановлення телефону фінансовим, зміна PIN-коду, депозити, регулярні платежі та багато іншого.

Чи є у вас певний поділ операторів на тих, що закріплені за різними категоріями клієнтів?

Як такого розподілу за клієнтами не існує. Щоправда, оператори 1-го рівня обслуговують виключно сервісну лінію, а спеціалісти 2-рівня додатково займаються обслуговуванням клієнтів класу “Gold” та операції віддаленного банкінгу, а також звернення клієнтів, котрі звертаються понад три рази протягом одного дня.

Як клієнти можуть оцінювати роботу операторів call-центру?

На сьогодні ми проводимо IVR-опитування якості обслуговування та кожен клієнт може залишити подяку оператору.

Читайте нас в Google News

Що б Ви хотіли порадити тим, хто цікавиться роботою в цій сфері?

Я б радила усім, хто планує надалі працювати у банківській сфері, починати свій трудовий стаж з роботи у контакт-центрі. Тут створені всі необхідні умови для вивчення продуктів та сервісів банку, дружній колектив, позитивна атмосфера та доступність всіх необхідних матеріалів для самонавчання та кар’єрного зростання.

Share6ShareSend

Пов'язані публікації

ДТП у Козівській громаді: двоє пасажирів отримали травми

ДТП у Козівській громаді: двоє пасажирів отримали травми

18.09.2025
Освіта майбутнього

Освіта майбутнього: цифрові технології у школах і університетах

18.09.2025
Завантажити ще
Беверлі Хіллз Deluxe Беверлі Хіллз Deluxe Беверлі Хіллз Deluxe
Опілля квас Опілля квас Опілля квас
Ua News media group Ua News media group Ua News media group
Літній розпродаж в INSHOES – знижки до 50% Літній розпродаж в INSHOES – знижки до 50% Літній розпродаж в INSHOES – знижки до 50%

Пошук

Немає результату
Переглянути всі результати
Вуличне радіо Вуличне радіо Вуличне радіо

RSS Ровесник – молодіжні новини

  • Тернополянин відкрив стрілянину через сварку зі своєю співмешканкою 18.09.2025
  • Історія тернопільського захисника Бориса з 44-ї артилерійської бригади 18.09.2025
  • Тернопільська митниця оформила понад 36000 митних декларацій за 2025 рік 18.09.2025
  • Студенти Галицького фахового коледжу презентували власну розробку на “Країні інженерів” 18.09.2025
  • Подоляни запрошують на конкурс вчителів та їх вихованців 18.09.2025
Погода
Тернопіль

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua



  • Контакти
  • Співпраця
  • Редакційна політика
Газета Місто. Тернопільські новини

ГО Медіа-центр Тернопіль

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.