• Останні
  • У тренді

Тернополянка Світлана Кушнір – “голос” ПриватБанку (Фото)

15.05.2017
сліди життєдіяльності бобрів

Без снігу, але з новими мешканцями: на Дністрі завелися бобри

20.12.2025
106 сертифікатів на отримання холодильників

УГКЦ у Тернополі передала холодильники родинам, які постраждали від ракетного обстрілу

20.12.2025
Мирослави Копчі

Історія мисткині Мирослави Копчі з Бережан з позивним Акіра

20.12.2025
Євген Філь

Суди, ув’язнення і переслідування: Євген Філь про українських націоналістів та репресії проти «Тризуба» у перші роки незалежності

20.12.2025
Центр захисту прав людини

На проспекті Бандери у Тернополі відкрили Центр захисту прав людини

20.12.2025
Тараc Попенко

Герої серед нас: Історія ветерана Тараса Попенка

20.12.2025
Хімічний калейдоскоп

Ліцеїсти зі Збаража здобули призові місця на всеукраїнському конкурсі з хімії

20.12.2025
проводять евакуацію поранених безпосередньо під вогнем

Герої серед нас: Як нацгвардієць з Покровського напрямку виводив поранених з-під обстрілів

20.12.2025
офіційне звернення

Волонтери «На Щиті» повідомили про зміни в організації супроводу полеглих

20.12.2025
про загибель дев'ятьох військовослужбовців

За тиждень на Тернопільщину прийшло 9 сумних звісток

20.12.2025
«Українська команда» Тернопільщини передала допомогу воїнам 160-ї бригади

«Українська команда» Тернопільщини передала допомогу воїнам 160-ї бригади

20.12.2025
Колектив Тернопільської споживспілки здійснив духовну поїздку до Зарваниці напередодні Різдва

Колектив Тернопільської споживспілки здійснив духовну поїздку до Зарваниці напередодні Різдва

20.12.2025
Субота, 20 Грудня, 2025
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Співпраця
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф
Немає результату
Переглянути всі результати
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Немає результату
Переглянути всі результати

Тернополянка Світлана Кушнір – “голос” ПриватБанку (Фото)

Опубліковано Спокійна Надія
15.05.2017

Клієнти ніколи не бачать їх облич, хоч іноді надзвичайно потребують їхньої допомоги. Працівники, що однаково здатні як допомогти та ощасливити, так і отримати порцію роздратування від клієнта, коли питання нагальне та не просте у вирішенні.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ТАКОЖ

сліди життєдіяльності бобрів

Без снігу, але з новими мешканцями: на Дністрі завелися бобри

20.12.2025
106 сертифікатів на отримання холодильників

УГКЦ у Тернополі передала холодильники родинам, які постраждали від ракетного обстрілу

20.12.2025

Клієнти звертаються до них з проблемами, запитаннями, пропозиціями та ніколи не взнають їх на вулиці. Йдеться про операторів контакт-центру ПриватБанку, адже, мабуть, немає жодного клієнта фінансової установи, що бодай раз не звертався б на лінію підтримки 3700.

Розмовляти телефоном – звичайна справа, здавалося б, нічого складного. Але оператори контакт-центру мають інший погляд. Всі ми часто стикаємось з дзвінками від компаній з певними пропозиціями. Часто це цікаво, деколи невчасно, деколи відверто дратує. Та є окрема категорія операторів – ті, що приймають вхідні дзвінки та ввічливо і стримано намагаються догодити людині. Про підхід до такої не простої роботи нам розповіла оператор call-центру ПриватБанку Світлана Кушнір. Світлана працює у контакт-центрі з дня відкриття його у Тернополі, та за час роботи допомогла незліченній кількості клієнтів.

Світлано, розкажіть як Вам прийшла ідея працювати в такому, досить не типовому для Тернополя, напрямку?

Вдійсності, як лише дізналась, що у Тернополі відкривається контакт-центр, відразу вирішила спробувати. Тому можна сказати, що я тут з першого дня. Хоча за освітою я юрист, мені дуже хотілося змінити щось у своєму житті кардинально. Змінити місце роботи, оточення, знайти нових друзів, а саме головне отримати роботу, яка б мені приносила задоволення, а також хороший дохід. І я це все знайшла у call-центрі Приватбанку.

Які вимоги висуваються до шукача роботи на цій посаді та у цій компанії?

Вимоги досить звичні. Відповідальність, наполегливість, комунікабельність, обов’язкове володіння українською та російською мовою. Та головне це бажання вчитися та розвиватися.

А чи є якісь особливості у навчання?

Звичайно. Кожен новачок в перші два тижні повинен пройти вебінари з професійними тренерами щодо вивчення продуктів банку та функціонування програмних комплексів. Усі отримують практичні завдання з використанням сервісів та мобільних додатків. Приймають тестові навчальні дзвінки.

З яким навантаженням стикається працівник контакт-центру?

Це залежить від тривалості та виду зміни, адже робота оператора може припасти на різний період. В середньому близько 100-120 дзвінків за робочу зміну.

А як багато нецільових дзвінків?

Людина, котра нам телефонує, перш за все наш клієнт і ми до будь-якого звернення ставимося з повагою. Кожне питання клієнта повинно бути вирішено. Інша річ, що часто бувають питання, які клієнту легко вирішити самостійно і вони з цим справляються ще до підключення оператора.

З якими питаннями абоненти найчастіше звертаються в контакт-центр?

Дуже тяжко виділити якусь конкретну тематику звернення, що найбільш популярна. Ближче до 25-го числа кожного місяця ми отримуємо більше звернень щодо суми обов’язково платежу по карті “Універсальна”, а на початку місяця – щодо списання відсотків за користування кредитними коштами. Загалом питання дуже різноманітні: баланс по карті, платежі в Приват24, перевірка успішності платежів в ТСО, блокування карт, встановлення телефону фінансовим, зміна PIN-коду, депозити, регулярні платежі та багато іншого.

Чи є у вас певний поділ операторів на тих, що закріплені за різними категоріями клієнтів?

Як такого розподілу за клієнтами не існує. Щоправда, оператори 1-го рівня обслуговують виключно сервісну лінію, а спеціалісти 2-рівня додатково займаються обслуговуванням клієнтів класу “Gold” та операції віддаленного банкінгу, а також звернення клієнтів, котрі звертаються понад три рази протягом одного дня.

Як клієнти можуть оцінювати роботу операторів call-центру?

На сьогодні ми проводимо IVR-опитування якості обслуговування та кожен клієнт може залишити подяку оператору.

Читайте нас в Google News

Що б Ви хотіли порадити тим, хто цікавиться роботою в цій сфері?

Я б радила усім, хто планує надалі працювати у банківській сфері, починати свій трудовий стаж з роботи у контакт-центрі. Тут створені всі необхідні умови для вивчення продуктів та сервісів банку, дружній колектив, позитивна атмосфера та доступність всіх необхідних матеріалів для самонавчання та кар’єрного зростання.

Share6ShareSend

Пов'язані публікації

Мирослави Копчі

Історія мисткині Мирослави Копчі з Бережан з позивним Акіра

20.12.2025
Євген Філь

Суди, ув’язнення і переслідування: Євген Філь про українських націоналістів та репресії проти «Тризуба» у перші роки незалежності

20.12.2025
Завантажити ще
Ух радіо Ух радіо Ух радіо
Беверлі Хіллз Deluxe Беверлі Хіллз Deluxe Беверлі Хіллз Deluxe
Опілля різдвяне Опілля різдвяне Опілля різдвяне
Ua News media group Ua News media group Ua News media group
Нова колекція Осінь–Зима 2025/2026 в INSHOES Нова колекція Осінь–Зима 2025/2026 в INSHOES Нова колекція Осінь–Зима 2025/2026 в INSHOES

Пошук

Немає результату
Переглянути всі результати
Вуличне радіо Вуличне радіо Вуличне радіо

RSS Ровесник – молодіжні новини

  • Мережа магазинів INSHOES оголошує старт зимового розпродажу 20.12.2025
  • «Креатор-Буд» здобув престижні нагороди на головній будівельній премії України 20.12.2025
  • Державний контроль нехарчової продукції: результати призупинення митних оформлень Тернопільською митницею 19.12.2025
  • Секрети вогневої підготовки від інструктора навчально-тренувального центру 19.12.2025
  • Можливостей для фізичної реабілітації ветеранів війни у Тернополі стане більше 18.12.2025
Погода
Тернопіль

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua




  • Контакти
  • Співпраця
  • Редакційна політика
Газета Місто. Тернопільські новини

ГО Медіа-центр Тернопіль

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.